Asiakaspalvelu
-
Osaaminen näkyväksi ohjauksessa
Osaamisen tunnistaminen, sanoittaminen ja näkyväksi tekeminen ovat
-
Sosiaalihuollon kirjaamisen peruskurssi
Asiakastiedon kirjaaminen on keskeinen osa sosiaalihuollon työtä.
-
Ohjauskohtaaminen digitaalisissa ympäristöissä
Miten ohjauskohtaaminen ja vuorovaikutus muuttuvat, kun siirrymme verkkoon?
-
Ohjauksella kestävään tulevaisuuteen
Tulevaisuutta tehdään tänään. Kestävän kehityksen tavoitteiden
-
Saamelaiset viranomaisen asiakkaina
Koulutus antaa sinulle vinkkejä, miten voit omassa organisaatiossasi
-
Hyvä virkakieli – Kirjoita sujuvasti
Kieleen ja kirjoittamiseen panostaminen on konkreettinen keino sekä tehostaa
-
Hyvä virkakieli – Nimet toimiviksi
Tällä kurssilla käsittelemme hallinnossa käytettyjä nimiä, kuten
-
Uhkaavat asiakaspalvelutilanteet
Asiakaspalvelutilanne voi muodostua uhkaavaksi, kun asiakas käyttäytyy
-
Klarspråk – Skriv bättre myndighetstexter
I den här kursen får du lära dig vad klarspråk är och varför klarspråk
-
Hyvä virkakieli – Toimiva hallinto on kielestä kiinni
Kieli on tärkein työvälineemme. Se on vapaasti kaikkien käytettävissä,
-
Sukupuolten tasa-arvo ja yhdenvertaisuus - Miksi ja miten?
Sukupuolten tasa-arvo ja yhdenvertaisuus eivät ole mielipidekysymyksiä.
-
Digituki – Taitoja tuen antajalle
Digituki ja palveluneuvonta kuuluu monen meistä työhön. Digituen