Asiakaspalvelu
-
Töissä valtiollaJohdatus yhteisiin työympäristöihin
Valtiolla siirrytään toimistotyössä laajasti 2020-luvulla yhteisiin
-
YhteiskuntaOsaaminen näkyväksi ohjauksessa
Osaamisen tunnistaminen, sanoittaminen ja näkyväksi tekeminen ovat
-
Säädökset ja ohjeetSosiaalihuollon kirjaamisen peruskurssi
Asiakastiedon kirjaaminen on keskeinen osa sosiaalihuollon työtä.
-
YhteiskuntaOhjauskohtaaminen digitaalisissa ympäristöissä
Ohjauskohtaaminen digitaalisissa ympäristöissä -koulutuksesta saat
-
YhteiskuntaOhjauksella kestävään tulevaisuuteen
Tulevaisuutta tehdään tänään. Kestävän kehityksen tavoitteiden
-
Töissä valtiollaSaamelaiset viranomaisen asiakkaina
Koulutus antaa sinulle vinkkejä, miten voit omassa organisaatiossasi
-
Viestintä ja vuorovaikutusHyvä virkakieli – Kirjoita sujuvasti
Kieleen ja kirjoittamiseen panostaminen on konkreettinen keino sekä tehostaa
-
Viestintä ja vuorovaikutusHyvä virkakieli – Nimet toimiviksi
Tällä kurssilla käsittelemme hallinnossa käytettyjä nimiä, kuten
-
TurvallisuusUhkaavat asiakaspalvelutilanteet
Asiakaspalvelutilanne voi muodostua uhkaavaksi, kun asiakas käyttäytyy
-
Kielet ja kirjoittaminenKlarspråk – Skriv bättre myndighetstexter
I den här kursen får du lära dig vad klarspråk är och varför klarspråk
-
Kielet ja kirjoittaminenHyvä virkakieli – Toimiva hallinto on kielestä kiinni
Kieli on tärkein työvälineemme. Se on vapaasti kaikkien käytettävissä,
-
LainsäädäntöSukupuolten tasa-arvo ja yhdenvertaisuus - Miksi ja miten?
Sukupuolten tasa-arvo ja yhdenvertaisuus eivät ole mielipidekysymyksiä.