Uhkaavat asiakaspalvelutilanteet

Tuotanto: Digi- ja väestötietovirasto ja eOppiva

Uhkaavat asiakaspalvelutilanteet

Tuotanto: Digi- ja väestötietovirasto ja eOppiva

Koulutuksen sisältö

Asiakaspalvelutilanne voi muodostua uhkaavaksi, kun asiakas käyttäytyy aggressiivisella tavalla. Siksi on tärkeää tietää, miten näissä tilanteissa voi toimia. Koulutuksessa tutustut uhkaavien tilanteiden hallintaan ja saat vinkkejä eri keinoista, joita voit hyödyntää työssäsi.

Koulutuksen tarkoituksena on antaa valmiuksia toimia uhkaavissa asiakaspalvelutilanteissa. Jos toimit asiakaspalvelutehtävissä, niin koulutus on suunnattu erityisesti sinulle. Tervetuloa mukaan!

Mitä voin kysyä sinulta?
Olen taloushallinnon tehtävissä valtiolla, mitä opiskelisin?
Haluaisin oppia kestävästä kehityksestä. Ehdota koulutuksia!
Tervehdys! Olen eOpas, AI-oppaasi eOppivassa. Kehityn ja opin jatkuvasti auttaakseni sinua löytämään sopivia koulutuksia. En tallenna henkilötietojasi, ja anonymisoidut keskustelut tallennetaan vain palvelun kehittämistä varten. Miten voin auttaa sinua tänään?
Mitä voin kysyä sinulta?
Olen taloushallinnon tehtävissä valtiolla, mitä opiskelisin?
Haluaisin oppia kestävästä kehityksestä. Ehdota koulutuksia!
Huomasin, että et ole kirjautunut palveluun. Kun kirjaudut sisään, pystyn tarjoamaan sinulle tarkempia vastauksia.