eOppiva - Etusivulle Kirjaudu

Valvovana viranomaisena sosiaalisessa mediassa

Tuotanto: eOppiva

Mitä opin:

  • Miksi valvontaa tekevien viranomaisten pitää toimia sosiaalisessa mediassa?
  • Mitä valvonta ja valmentaminen sosiaalisessa mediassa tarkoittavat?
  • Miten valvontaa ja valmentamista voi tehdä sosiaalisessa mediassa?
  • Miten päästä somessa alkuun ja mitä somessa valvojana toimiminen tarvitsee onnistuakseen?

Sosiaalisessa mediassa käytävä kauppa ja ihmisten vuoropuhelu ovat tätä päivää, eivätkä viranomaiset voi jättäytyä somesta pois.

Kaikille valvontaa tekeville viranomaisille tämä koulutus tarjoaa perehdytyksen siihen, miten valmentavaa valvontaa voi tehdä somessa neuvonnan ja ohjauksen keinoin. Markkinavalvontaa tekevät saavat koulutuksesta perusvalmiudet myynnin ja markkinoinnin valvontaan sosiaalisessa mediassa. Koulutuksessa perehdytään käytännön esimerkkien kautta siihen, miten sosiaalisessa mediassa tehtävä työ voi tukea viranomaisia perustehtävässään.

Koulutus kehittää myös esihenkilöiden valmiuksia tukea somessa valvontaa ja neuvontaa tekeviä työntekijöitä sekä tunnistaa, mitä resursseja valvonta edellyttää. Viestinnän asiantuntijoille koulutus avaa valvojan työhön liittyviä lainalaisuuksia ja sitä, miten viestijän ja valvojan yhteistyöstä saadaan mahdollisimman toimivaa.

Antoisaa koulutusta!

Kouluttajat: