Selkokieli

Mitä voin kysyä sinulta?
Olen taloushallinnon tehtävissä valtiolla, mitä opiskelisin?
Haluaisin oppia kestävästä kehityksestä. Ehdota koulutuksia!
Tervehdys! Olen eOpas, AI-oppaasi eOppivassa. Kehityn ja opin jatkuvasti auttaakseni sinua löytämään sopivia koulutuksia. En tallenna henkilötietojasi, ja anonymisoidut keskustelut tallennetaan vain palvelun kehittämistä varten. Miten voin auttaa sinua tänään?
Mitä voin kysyä sinulta?
Olen taloushallinnon tehtävissä valtiolla, mitä opiskelisin?
Haluaisin oppia kestävästä kehityksestä. Ehdota koulutuksia!
Huomasin, että et ole kirjautunut palveluun. Kun kirjaudut sisään, pystyn tarjoamaan sinulle tarkempia vastauksia.