Asiakaspalvelu

  1. Ohjauskohtaaminen digitaalisissa ympäristöissä

    Miten ohjauskohtaaminen ja vuorovaikutus muuttuvat, kun siirrymme verkkoon?

    Viestintä ja vuorovaikutus
  2. Ohjauksella kestävään tulevaisuuteen

    Tulevaisuutta tehdään tänään. Kestävän kehityksen tavoitteiden

    Viestintä ja vuorovaikutus
  3. Saamelaiset viranomaisen asiakkaina

    Koulutus antaa sinulle vinkkejä, miten voit omassa organisaatiossasi

    Töissä valtiolla
  4. Hyvä virkakieli – Kirjoita sujuvasti

    Kieleen ja kirjoittamiseen panostaminen on konkreettinen keino sekä tehostaa

    Viestintä ja vuorovaikutus
  5. Hyvä virkakieli – Nimet toimiviksi

    Tällä kurssilla käsittelemme hallinnossa käytettyjä nimiä, kuten

    Viestintä ja vuorovaikutus
  6. Uhkaavat asiakaspalvelutilanteet

    Asiakaspalvelutilanne voi muodostua uhkaavaksi, kun asiakas käyttäytyy

    Turvallisuus
  7. Klarspråk – Skriv bättre myndighetstexter

    I den här kursen får du lära dig vad klarspråk är och varför klarspråk

    Kielet ja kirjoittaminen
  8. Hyvä virkakieli – Toimiva hallinto on kielestä kiinni

    Kieli on tärkein työvälineemme. Se on vapaasti kaikkien käytettävissä,

    Kielet ja kirjoittaminen
  9. Digitalt stöd – Färdigheter för stödgivare

    Digitalt stöd och servicerådgivning ingår i jobbet för många av oss.

    Turvallisuus
  10. Sukupuolten tasa-arvo ja yhdenvertaisuus - Miksi ja Miten?

    Sukupuolten tasa-arvo ja yhdenvertaisuus eivät ole mielipidekysymyksiä.

    Lainsäädäntö
  11. Digituki – Taitoja tuen antajalle

    Digituki ja palveluneuvonta kuuluu monen meistä työhön. Digituen

    Yhteiskunta
  12. PTV-ajokortti - Palvelutietovaranto haltuun ja hyötykäyttöön

    Palvelutietovaranto on valtakunnallinen keskitetty tietovaranto, johon

    Ohjelmistot ja palvelut