Asiakaspalvelu
-
Saamelaiset viranomaisen asiakkaina
Koulutus antaa sinulle vinkkejä, miten voit omassa organisaatiossasi
-
Hyvä virkakieli – Kirjoita sujuvasti
Kieleen ja kirjoittamiseen panostaminen on konkreettinen keino sekä tehostaa
-
Hyvä virkakieli – Nimet toimiviksi
Tällä kurssilla käsittelemme hallinnossa käytettyjä nimiä, kuten
-
Uhkaavat asiakaspalvelutilanteet
Asiakaspalvelutilanne voi muodostua uhkaavaksi, kun asiakas käyttäytyy
-
Klarspråk – Skriv bättre myndighetstexter
I den här kursen får du lära dig vad klarspråk är och varför klarspråk
-
Hyvä virkakieli – Toimiva hallinto on kielestä kiinni
Kieli on tärkein työvälineemme. Se on vapaasti kaikkien käytettävissä,
-
Digitalt stöd – Färdigheter för stödgivare
Digitalt stöd och servicerådgivning ingår i jobbet för många av oss.
-
Sukupuolten tasa-arvo ja yhdenvertaisuus - Miksi ja Miten?
Sukupuolten tasa-arvo ja yhdenvertaisuus eivät ole mielipidekysymyksiä.
-
Digituki – Taitoja tuen antajalle
Digituki ja palveluneuvonta kuuluu monen meistä työhön. Digituen
-
SDL-körkort - Få koll på Servicedatalagret och utnyttja det
Servicedatalagret är ett riksomfattande, centraliserat datalager som
-
PTV-ajokortti - Palvelutietovaranto haltuun ja hyötykäyttöön
Palvelutietovaranto on valtakunnallinen keskitetty tietovaranto, johon
-
Svenska på jobbet
Tervetuloa ruotsinkurssille! Tämä koulutus on sinulle, joka haluat